Dag 1 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Arthur Steenbergen - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Arthur Steenbergen - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

05 September 2017 | Canada, Vancouver

Na een soepel verlopen heenvlucht arriveren we op Vancouver airport. Douane en bagageafhandeling loopt ook snel en kunnen we naar Alamo autoverhuurbedrijf om daar onze auto voor de komende week op te halen. Door schade en schande wijs geworden controleren we de auto op schade. Een wijs besluit, we merken een lelijke deuk die nog niet genoteerd was. Adres van het hotel in de GPS en karren maar richting midtown Vancouver.
Om 15.30 uur (lokale tijd) genieten we van ons uitzicht vanuit de hotelkamer na een reis van 15 uur, door to door. Onze biologische klok denkt dat het 00.30 uur is. Lichaam zegt; lekker knorren maar da's niet handig. We gaan lekker de stad in, winkeltjes, haven, stadspark en uiteraard een koel biertje. De eerste kruisjes kunnen al worden gezet in mijn dierenboekje; ik spot een zeehond en een eekhoorn, hahahaha.
De thermometer geeft 26 graden aan, het is de afgelopen periode uitzonderlijk warm geweest in West Canada en voor de komende dagen wordt het ruim (!) 30 graden.
Even na 21.00 uur (lokaal) maar 06.00 uur (Nederland) gaan de luiken dicht.

Om 03.00 uur (lokaal) gaan ze weer vrolijk open, de eerste jetlagnacht hebben we gehad ....
Na een korte wandeling in alle vroegte door de stad genieten we stipt om 07.00 uur van een lekker ontbijtje.

Vandaag gaan we de oversteek maken naar Vancouver Island, richting Campbell River waar we enkele dagen zullen verblijven.

Wij gaan op berenjacht ....

• 07 September 2017 - 11:21

Christien De Kok:

Hoi Helene en Arthur, Gaaf om jullie te volgen. Wens jullie heel veel avonturen en veel plezier, en geniet ervan (doe ik ook)

• 07 September 2017 - 13:58

Nel Rietbroek:

Ha die Helene en Arthur, leuk dit, en ben benieuwd naar jullie verdere reisverslagen, en uiteraard de Berenfoto's haha. Een hele fijne vakantie en geniet geniet en ... geniet. Liefs Nel

• 08 September 2017 - 16:50

Gaby: