Bier, wijn en andere gezonde dingen - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Arthur Steenbergen - WaarBenJij.nu Bier, wijn en andere gezonde dingen - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Arthur Steenbergen - WaarBenJij.nu

Bier, wijn en andere gezonde dingen

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

21 September 2017 | Canada, Revelstoke

Deze dagen zijn we vaak off line, geen internet en geen telefoonbereik, dit in combinatie met tijdgebrek levert wat vertraging op in de verslagen.
Nu wel dus, tijd en internet.

Vandaag vertrokken vanuit Revelstoke en belanden zo opnieuw in het gebied van de ranches en relatieve vlaktes. We geraakten in de Okanagan valley waar het klimaat zeer gunstig is voor wijnbouw en fruitteelt. Lekker onderweg gestopt bij een fruitstalletje en vers fruit ingeslagen, een tweedehands marktje met nog diverse oude spullen uit de tijd van de "cowboys en indianen'.
We zijn op weg naar Kelowna, een mooi ritje van zo'n 200 km, op het gemak genieten van de omgeving.

Rond 15.00 uur komen we aan in Kelowna. De eerste campingground bevalt ons niet en zetten koers naar een andere, wat meer buiten de stad, een farm campingground
Een kleine camping op het land van een actieve boer met veel eigen producten.
Doordat we een relatief kleine camperbus hebben lukt het ons nog net een mooi plekje te bemachtigen.
De rest van de dag vullen we met een biertje drinken met de Amerikaans buren en een wandeling om de omgeving eens te bekijken.